Fatih Terim: Drogba artık benim aslanım - HaberinYerii
Son Haberler:

Haberin Yokmu O Zaman Tam Haberin Yerindesin..!

Home » » Fatih Terim: Drogba artık benim aslanım

Fatih Terim: Drogba artık benim aslanım

Written By Kaan Apaydın on 8 Şubat 2013 Cuma | 11:34



Fatih Terim: Drogba artık benim aslanım

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Didier Drogba için övgü dolu sözler söylerken o artık benim aslanım dedi.




Haberin Yoksa Tam Yerindesin HaberinYerii.blogspot.com ;)



Fatih Terim: Drogba artık benim aslanım
Galatasaray'ın dünyaca ünlü yıldızı Fildişili oyuncusu Didier Drogba İstanbul'a geldi. Ayağının tozuyla Florya Metin Oktay tesislerine gelen yıldız oyuncu burada Fatih Terim ve yönetim kurulu üyeleriyle buluştu.
Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Didier Drogba için övgü dolu sözler söylerken o artık benim aslanım dedi.
İşte Terim'in o sözleri..


"Bir defa camimaza hayırlı olsun. Gördüğüme çok memnun oldum. Dünyanın en kariyerli oyuncusu. Bu transferde emeği geçen başta başkanımız olmak üzere tüm yöneticilerimize teşşkür ediyorum. Çok önemli bir isim. Kendisini burda gördüğüm için çok mutluyum. Kendisi de oynadığı futbolla kendini ispatlayacaktır. 25 tane Aslanım vardı Drogba'nın gelmesiyle 25 tane aslanıma bir tane daha eklendi." diyerek sözlerini tamamladı.

Share this article :

0 yorum:

Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşın

Tell us what you're thinking... !

Son Yazılanlar

 
Support : Creating Website | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2011. HaberinYerii - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Araba Oyunları
Proudly powered by araba yarışı